young money.... nicki minaj.... JUSTIIIIIIIN!!

hejsan alla fina männskor!
 
23 juli idag då, två år sen one direction bildades<3 tack Simon Cowell<33
 
ska försöka att inte skriva ett "känsligt" inlägg med får mycket tankar!
 
men så blir det nog ändå fördet har hänt så mycket.. så jag börjar med det och slutar med roliga grejer :)
 
så jaa asså jag vet inte.... har gråtit mig själv till sömns dom senaste dagarna nu... känns bara som allt är emot mig nu... allt bråk med mamma och storasyster gör ont... och dom slutar inte skicka sms till mig heller.. så jag mår bara ännu sämre... sen har pappa gått och skaffat sig en ny familj ju... jag är utbytt totalt.. orkar inte påpeka något när han ställer in grejer jag sett fram emot... men pappas flickväns yngsta dotter är ju hans "lilla flicka" nu... hennes äldsta dotter har jagdock klickat med efter att ha snackat om allt mellan himmel och jord på midsommar...
 
då är snart halva sommarlovet gånget... pappa o "hon" har varit tsm i ty 3 månader nu eller 4.....dom första två månaderna försökte han köpa mig med grejer... sen har jag fått JB biljetter till den 23 april 2013... men nu har allt vänt.. nu är han bitter o bitchig och jag hatar han.. men jag borhäldre hr än hos mamma tbh... skulle vilja följa med min kusin till malta och stanna där föralltid.......
 
men nu till bättre grejer....
min kusin med fmilj har ju ommit nu :D dvs super glad tjej här!!! tyvärr missade jag ystads djurpark idag för jag försov mig med typ 3 timmar.... usch hatar det men kunde inte somna igår... man jag ska typ till göteborg (liseberg) i tree dagar med dom.. vi ska bo på ett hotell och det kommer bara att vara engelska.. typ vi blir ca 15 stycken :)
 
men jag vet inte vad fan jagska packa,... kläder och smink ofc o sånt nödvändigt... ska man ha med plattången? eller de blir kanske konstigt?!? äsch lämnar nog den hemma...
 
kommer sakna kära platttång... o kommer tycka syng om mig själv pga håret...
 
men jaja... laddar upp bilder som en " throwback monday"
 
 
 dom första bilderna är ett år sen.. dom andra är i början av sexan typ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0