asfsfdafg

det känns som att jag inte kommer klara något mer!! allt från det att alla vänner ska klaga på sina liv för att inte en kille gillar  en... ta inte illa upp nu om du tror det är riktat mot dig!! för det är det förmodligen inte!!
 men iallafall så nådde jag botten... har sagt till flera av mina vänner att sluta!! jagvet hur det känns när vänner och familj tar sitt liv!!! det är inte kul och dom vet alla hur jävligt jag mått... så förklarade snällt men ändå jävligt klart för dom att jag inte har energi att försöka få dom på bättre tankar längre.. speciellt när jasg säger "men du kommer hitta den rätta bara ge det lite tid" eller "du är fin som du är"  ochså svarar dom alla samma "jag orkar inte vänta" eller "nej jag ärful som stryk" bara håll klaffen!!! ORKAR INTE!!!! fått förmycket skit i mina dar... va halft "mobbad" från effan till trean.. hade 1 kompis (som jag fortfarande är vän med) i fyran fick jag fler vänner..
 
där fanns faktiskt EN som var halft kompis med mig 2-3 eller så..vi kunde snacka!!
 
sen hittade jag internet kompisar jag träffat irl nu!! världens bästa människor!! och så har man fått fler kompisar efter man börjat kunskap!!
 
 
måste btw pugga upp mina betyg så att jag får plugga i england i åttan :) hoppas hoppas HOPPAS!!!!!
 
och juste!! 4 dagar kvar tills kusinen kommer med familj... som man träffar en gång per år... ska vara hos dom i 10 dagar tror jag ... ska kanske till liseberg oxå :OD
 
men ska kolla film nu..
 
cya bitches xX ;) <3
 
- Mandax


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0