With flowers in my hair!!<3

hej söta<3

så jag har inte skrivit så mycket än men det ska där bli en rejäl bättring på.. ska få hjälp av en kompis så att jag kan blogga från mobilen :)

sen sist jag bloggade så har det hänt rätt så mycket!

har ju tre katter två hos mamma och en hos pappa.. då har ena katten hos mamma opererats och den andra ska snart få källingar :) katten hos pappa e lite galen..

men ja.. idag så har det varit valborgsmässoafton ju och det firade man med fina människor..

jag har inte pratat med mamma sen.... då.... sen en vecka men... jage inte säker på att jag vill... eller vågar för den delen heller....

får väl ta mig i kragen och snacka med nån..

jag har vänner som säger att jag måste snacka med mamma eller skolkuratorn om det men... jag vill inte snacka med mamma om det för jag är bara rädd.... och skolkuratorn... pffts vad e de för hjälp?!?!? har fan samma helvete varje dag..

men jag har börjat inbilla mig om att livet blir bättre.. jag tar hand om den vänskap jag har och jag tar livet för vad det är..

jag har börjat le mer nu.... kanske så är det för... för... för dig...?!?

men asså.... det förblir bara en dröm.... som aldrig blir sann... ungefär som askungen... fast utan att prinsen faller för henne....  det är bara jag som faller för dig... men varför vill du inte fånga mig?!?


men jaaa.... sitter och leker lite med katten och kaninen dampar lite :)

fast nä... orka skriva mer nu blire bildbomb :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0